17 Şubat 2009 Salı

Psişik Sevgili


 
Telekinetik sevgilim benim , söyle şimdi hangi alemdesin
Bakışlarınla yerinden oynuyor,zıplıyor kalbim
Ruhum daha da parıldar seni her düşündüğümde
Bedenim canlanır tenin,tenime değince

ben demeden düşüncelerimi okursun sanki
konuşmaya gerek yok çünkü hissetmen yeterli
atacağım her adımı benden önce bilirsin
saklamam senden bir şey,saklasamda bilirsin

Tesadüf mü ? zannetmem herşeyin sebebi var
çekim yasası herşey,sana çeken çok şey var
burcum uymadı mı sana ? yükselenimi deneyelim
dizerim tüm gezegenleri , yeter ki olmaz demeyelim

Evren diyor ki bana ne dilersen dile benden
ama boş düşünme sakın ne istediğini bilmeden
Söyleyeceğin her sözün benim için emirdir.
Olumlu düşünürsen tüm sırlarım senindir.

Bu dünyadan gidersem , başka boyutta görüşelim
unutmazsan eğer beni gelirken çok sevinirim.
Fani bu dünya canım,üzülme olanlara
Hatırlıcam her anı,seninle yaşananları

yıldızlara yazdım şimdi aşk denilen bu şeyi
parladılar birer birer çok çok teşekkür ettiler
dediler ki nedir seni buralara kadar getiren
o herşeyden değerli,henüz kimsenin bilemediği.

Dedim ki bende sölerim ama anlar mısınız bilemem
tüm evreni sunsalar da bir an bile düşünmem
her anı aşk dolu,mutluluk dolu biri o
içiyle,dışıyla mükkemmel dünyalı bi indigo

Zamanı varken insanın söylemeli sevdiğine
Zamanın dolduğunda dönmek çok zor geriye
Aşkını tarif edemeyenlerden biriyim ben sanırım
daha düşündüklerim var böyle bir sevgiliye =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder