17 Şubat 2009 Salı

Görmek istediğim her an


İlk defa korkuyorum bu kadar ileri adım atmaktan ya da kendimi kaybetmekten

kırmadığım zincirlerim beynimin bi parçası olmuşken sökemiyorum ne içimdeki beni ne de tarifsizi
Bin kılıç darbesi gelse yinede umursamaz kalbim,kaldıramam ellerimi bu kez kendimi savunmak için
Aklım benden bağımsız hareket ederken daha da güçlendiğimi zannederim.Sanki aynı fikirde 2 kişiyim.
Görmez gözlerim gerçeği,her ayna darbesinde göstermek istesede,gene bin parça tüm görmek istediklerim
Görmek istediğim her an biraz daha heycan sarar ağırlaşmış ruhumu,kendini kaldırmak için aklıma tutunur,bedenimde şekillenir,gerçek üstüne adım atar,acıdan sekerek geçer.Uykuya dalmadan ayrılırım bedenimden yukarıya tırmanırım tutunduğum gümüş kordonla,bilincimi açar,özgür bırakırım kafama mızrak gibi saplanan yaşanmayan anıları,güneş doğarken ve batarken gördüğüm tüm şeylerin sebebini arar beynim,kendince hayallerini şekillendirmeye çalışır,sonra tekrar aşağı inerim,uyandığımda hatırladıklarım görmek istediklerim mi yoksa canımı acıtanlar mı anlayamam,hayat ve ben , ilişkiler çelişkiler , kazanmak ve kaybetmek , şeytan ücgenine bir parça daha ekleyebilmek mesele,doğru parçayı bulduğumda muhteşem dörtlüye tamamliyabileceğim o an . istiyor bedenim,ruhum görmek istediğim her an.söylemek istediğim,içimde sakladığım küçük bi ışık gizli,anlattıkça azalır sanki,dışarı açtıkça çeker kendini içeri,içime attıkça büyür,her doğru adımımda ruhumu sarar,bana değil karşımdakinede ışık verir,farkettirir bana karanlığın bile gölgesi olduğunu,içindeki ışığı kaybedenlerden olmamı istemiyor,ışığı korumak,kendini korumak,insanları koruyabilme fırsatı için küçük bi ışık onun için,püf noktası bunu nerede kullanabilmen gerektiği,fazla ışıktan herkesin gözü kamaşır rahatsızlık verir,mütevazi olmak ister,ışık oyunlarından hoşlanmaz,Allah'ın verdiği özellikler bize herşeyi oluşturma gücü verir.sınırsız güç bu bize bahşedildi.ama kontrolsüz güç bizim vesvesemiz oldu.kendini kontrol edebilirsen sınırlarını aşarsın,ışığımı kaybetmemek ve hep koruyabilmek işte görmek istediğim her an.Işık olmadığında bütün renkler siyahtır...


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder