17 Şubat 2009 Salı

Kalp,sen bana zararlısın



Kanımla muhatap olman yetmiyor muydu sana , birde düşüncelerime bulaştın şimdi.
Kendi yolumu çizmeye çalışırken,başka çizikler attın kalemin üzerine?oyunların için mi bu çizik yoksa gün mü sayıyorsun?
Sende sıkıldın biliyorum,kim geldi derken güle güle bile diyemediklerinde oldu.paylaşmaktan mı sıkıldın? yoksa misafirleri mi ayıramadın ? ,anlamadım.
Ufacık bir tıkırda hemen içeri aldın geleni,kim geldi diye bakmadan,kalp hırsızı mı yoksa eğlence tünelinde yolunu kaybedenler mi ?
Aşk'ın tarifini bile duymadın,içim dediklerin içine oturdu ve kumar masasına çevirdi.Oynamaya devam ettin.tek bi hamlede mi kaybettin yoksa en başından hilelimiydi bakışlar?
Çaresiz kalınca mantığa seslendin,bu sefer bağırtılıydı yanıtları,tartışmaya girmeden başladın hızlıca kaçmaya , soru sormayı mı beceremedin ? yoksa çok mu meşgul ettin ?
Kaçmak istedin,yarattığın labirentte kayboldun,sessiz çığlıklar attın sanki göğsümü yırtarcasına, yıkmaya çalıştın duvarları.dikkat çekmeye mi çalıştın yoksa can acıtmak mı niyetin ?
Kavgalar ettin mantıkla,zayıflığın göstergesi dedi.benim sebebim yok dedin.Bi türlü barıştıramadım sizi,hanginiz haklı ? hanginiz cezalı ?
Hiçbir zaman anlamadım seni,aynı şekilde sende beni,bir süreliğine ayrı kalmanın vakti geldi.Barışamıcam seninle,kendine değer vermeyi öğrenene kadar,gerçek çarpıntını görene kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder